Rămâi conectat

Din Județ

Un tânăr din județul Alba conduce una dintre cele mai puternice agenții care poziționează site-urile pe primele locuri în Google | ocnamuresinfo.ro

Publicat

în

Un tânăr din județul Alba conduce una dintre cele mai puternice agenții care poziționează site-urile pe primele locuri în Google | ocnamuresinfo.ro

Iulian Ghișoiu fondator și general manager al TargetWeb Sebeș, conduce una dintre cele mai puternice agenții de Search Engine Optimization (SEO), responsabilă de propulsarea pe primele locuri în lista de rezultate oferite de un motor de căutare, la cuvintele cheie. Practic, tânărul antreprenor stă în spatele unor business-uri online cu afaceri de milioane de euro și le ajută să se dezvolte permanent. ”A investi în crearea unui site, iar apoi a nu-l promova în motoarele de căutare e ca și cum îți cumperi o mașină scumpă și o ții în garaj. Nu o vede nimeni”, explică Iulian.

Iulian Ghișoiu a cochetat cu ceea ce se numește SEO, indexarea site-urilor în Google și alte motoare de căutare acum 13 ani, cand serviciile de acest gen erau încă necunoscute în Romania. La început a fost o pasiune, iar Iulian era interesat de aceste aspecte fără să știe ce denumire poartă serviciul sau că va ajunge să facă un business de succes. După ce s-a specializat continuu, a deschis agenția TargetWeb, care s-a dezvoltat anual atât pe orizontală cât și pe verticală, crescând constant numărul de clienți, cifra de afaceri, profitul, angajații și serviciile oferite.

”Ceea ce facem noi este sa ajutam antreprenorii care dețin site-uri să ajungă cu site-urile lor în primele poziții din motoarele de căutare. Atunci când se caută cuvinte relevante din domeniul lor, site-urile acestora, prin serviciul de optimizare, este adus de undeva din paginile inferioare, în primele poziții din motoarele de căutare”, a spus Iulian.

Primul serviciu oferit de agenția sa este optimizarea site-ului, respectiv realizarea tuturor elementelor tehnice astfel încât site-ul să fie pe aceeași lungime de undă cu ceea ce solicită motorul de căutare.

”Al doilea serviciu e partea de creștere a autorității, adică a PageRank-ului, în competiție cu alte site-uri. Practic acest serviciu se realizează prin diferite campanii de obținere a link-urilor spre site. Începem să rostogolim un bulgăre și să îl facem tot mai mare. O facem prin trimiterea de comunicate de presă, prin atragerea bloggerilor care vor scrie despre serviciile sau produsele clienților noștri și prin alte metode pe care noi le folosim. O altă metodă pe care am adăugat-o e creșterea voturilor sociale pe care clienții le primesc din rețelele sociale, între care Facebook, Twitter, Linkedin, Google Plus și așa mai departe. Ne ocupăm de toate elementele pe care Google le apreciază privind poziționarea motorul de căutare. Prin mai multe acțiuni, ajutăm clienții să obțină trafic și conversii, respectiv să vândă mai bine”, a spus Iulian.

Antreprenorul a explicat că este necesar ca site-urile și bloggerii să scrie despre serviciile oferite de clienții lor, deoarece Google apreciază asta în ceea ce privește poziționarea: ”E ca în viața reală. Când din ce în ce mai mulți oameni vorbesc despre anumite branduri, acestea cresc ca autoritate în percepția consumatorilor”.

În prezent, agenția are peste 120 de clienți, iar o parte dintre ei au rămas încă de la deschiderea ei.

”După ce un site ajunge în primele rezultate, ne asiguram că acesta își menține poziția de top, iar aceasta a făcut ca mulți dintre clienți să rămână în portofoliul nostru încă de la deschiderea agenției. Este un lucru foarte important din punctul nostru de vedere pentru că arată că facem lucrurile în direcția buna”, a mai spus Iulian.

Majoritatea clienților, magazine sau afaceri online, își desfășoară activitatea în comerțul electronic și vând servicii sau produse.

Între clienții lor se numără Autolux, cel mai mare furnizor auto online din România, IDmag, cel mai mare furnizor de produse de mobilitate din România, Ciserom, cel mai mare producător de șosete din Romania, Bekid.ro, unul dintre cele mai mari magazine online pentru copii, Targul auto Vitan, cel mai mare târg auto din Europa Centrala si de Est, Xcurier, firma de curierat în top trei firme de curierat cu capital autohton, dar și alte zeci de afaceri în curs de dezvoltare.

Agenția se află pe primele locuri între afacerile de profil din țară, în ceea ce privește numărul de clienți și pe locul 3 în ceea ce priește cifra de afaceri. La sfârșitul acestui an, agenția mizează pe afaceri de circa 1, 4 milioane de lei și un profit de 130.000 de lei.

”Degeaba ai un site dacă nu-l cunoaște nimeni, el trebuie promovat și cea mai eficientă modalitate e aceasta în motoarele de căutare. Spun cea mai eficientă deoarece rata de conversie, de creștere a numărului de comenzi, este net superioară față de alte canale de marketing online. Am ajutat foarte mulți antreprenori să-și promoveze site-urile de la stadiul de no name, la unele dintre cele mai cunoscute branduri din domeniul lor”, explică tânărul.

Agenția de SEO și inbound marketing pe care o conduce garantează clienților prima pagină din Google, iar dacă contractul este pe termen lung, primele poziții din prima pagină.

”Am identificat mai multe greșeli când se abordează acest timp de promovare:

Antreprenorii nu-și fac calculele pe termen lung. Pentru a avea rezultate bune este nevoie de o investiție pe minim 12 luni. Foarte puțini deținători de site-uri știu că Google are nevoie de 3-5 luni pentru a vedea anumite schimbări. Prima greșeală e aceea de a nu investi pe un termen mai lung

A 2-a greșeală pe care am identificat-o este că nu își stabilesc bine obiectivele. Mulți dintre ei se bazează pe unele căutări de cuvinte nerelevante și noi aici putem sa îi ajutăm în identificarea cuvintelor cheie care să aducă trafic relevant si targetat. Interesul este să identificam cei mai buni clienți interesați de serviciile sau produsele oferite de către site.

A 3-a greșeală este ca nu testează și alte canale de marketing online. Practic este nevoie ca reclama să ajungă la consumator prin cât mai multe canale și aici discut și despre cele offline.

Și 4. Nu își cunosc concurenții. Pentru a demara în SEO este nevoie să identificăm strategiile pe care le folosesc concurenții, pentru a aduce un plus de valoare și pentru a crea elemente diferențiatoare. Spun aceasta pentru că dorim să oferim cea mai buna experiență utilizatorilor, în comparație cu toate site-urile concurente”, a mai spus Iulian Ghișoiu.

Agenția are nevoie de datele de la panoul de hosting și administrare al site-ului, deoarece agenția trebuie să facă toți pașii care contează pentru motorul de căutare, explică Iulian. Tânărul antreprenor susține că foarte importantă este creșterea vitezei de încărcare a site-ului.

”Pe lângă faptul că facem optimizare pentru motoarele de căutare, ne bazăm pe optimizarea pentru utilizatori. Observăm că atunci când site-urile sunt potrivite pentru utilizatori sunt potrivite și pentru Google. Știm că Google pune mult accent pe percepția utilizatorilor față de site-uri. Site-ul trebuie să ofere o uzabilitate foarte bună utilizatorului, încredere, design potrivit, să aibă conținut relevant și așa mai departe. Un site trebuie să aibă o variantă pentru telefoane mobile și elementele necesare care ajută utilizatorul să găsească ușor ceea ce caută”, a mai spus Iulian.

Spre exemplu, viteza de încărcare a site-ului este foarte importantă, deoarece unul din doi utilizatori se așteaptă ca o pagină să se deschidă în mai puțin de două secunde, iar peste jumătate dintre vizitatori o abandonează dacă nu se încarcă în cel mult trei secunde.

De asemenea, optimizarea este foarte importantă deoarece site-urile care sunt poziționate în primele cinci rezultate din prima pagină primesc două treimi din numărul total de accesări.

Potrivit statisticilor, la nivel mondial, din totalul traficului pe care îl primește un site de ecommerce, între 39 și 45% vine din rezultatele naturale ale Google, care este un motor generator de clienți și comenzi.

”De aceea, Google este un canal de marketing online imens, în care numărul de căutări creste foarte mult. Spre exemplu, numărul de căutări realizate pe dispozitivele mobile a depășit numărul de căutări realizare pe sistemele desktop și aproape se dublează din doi în doi ani. Enorm. Cei care doresc să profite de aceasta oportunitate sunt invitați sa o facă acum, pentru ca numărul de site-uri crește și concurența va fi din ce in ce mai mare. În comparație cu alte țări, nivelul pieței din România este încă la început. Spre exemplu, în România valoarea pieței de ecommerce este de aproximativ 2,4 mld euro în 2017, iar în țări precum Germania valoarea este de 79 mld. euro, sau in UK 157 mld euro. Potențialul este enorm și momentul de a intra în online este acum, pentru cei care se gândesc la aceasta”, a conchis Iulian.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ocna Mureș Info și pe GOOGLE NEWS


Din Județ

Alba rămâne codașa turismului din Regiunea Centru în luna iunie 2025 | ocnamuresinfo.ro

Publicat

în

Sejururile sunt scurte și gradul de ocupare modest | ocnamuresinfo.ro

Județul Alba, cu ai săi munți, cetăți și sate pitorești, rămâne un punct de atracție constant pe harta turismului românesc, însă datele oficiale pentru luna iunie 2025 arată că județul are în continuare un drum lung de parcurs pentru a ține pasul cu motoarele turistice ale Regiunii Centru.

Potrivit statisticilor, în unitățile de cazare din Alba (cele cu cel puțin 10 locuri de cazare) au fost înregistrați 26.903 turiști. Aceștia reprezintă 2,1% din totalul la nivel național, cifră care poate părea modestă dacă o comparăm cu marile centre turistice precum Brașov sau Sibiu, dar care arată totuși o prezență constantă.

Față de luna mai, numărul vizitatorilor a crescut cu 6,5% (adică 1.638 persoane în plus), semn că sezonul de vară începe să prindă avânt, însă comparativ cu iunie 2024 se remarcă o scădere de 4,1% (cu 1.160 persoane mai puțin).

Cei mai mulți dintre turiștii care au poposit în Alba au ales să doarmă în hoteluri (34,3% din total), semn că infrastructura modernă rămâne prima opțiune, dar nu lipsesc nici atracțiile mai intime și autentice. Mulți turiști au ales, în luna iunie, hoteluri de 4 stele în Alba Iulia , ceea ce a adus o creștere a numărului de cazări față de luna precedentă

Pensiunile agroturistice au adunat un procent considerabil (24%), fiind dovada clară că tot mai mulți vizitatori vor experiențe legate de viața de la sat și de tradițiile locale. În același timp, apartamentele și camerele de închiriat au strâns 18,5% din preferințe, iar pensiunile turistice clasice-11,8%.

În iunie, s-au contabilizat 46.194 înnoptări, cu aproape 10% mai multe decât în luna mai, dar cu 5% mai puține față de anul trecut.

Durata medie a șederii a fost de 1,71 zile, adică sub două nopți, ceea ce sugerează că județul Alba rămâne în mare parte o destinație de weekend sau de scurtă vizită, spre deosebire de alte județe din regiune unde turiștii aleg să stea mai mult.

O altă cifră interesantă ține de profilul vizitatorilor: în iunie 2025, 79,5% dintre turiștii din Alba au fost români (21.377 persoane), iar străinii au reprezentat 20,5% (5.526 persoane).

În primele șase luni ale anului, Alba a adunat 108.479 turiști, ceea ce înseamnă o creștere de 2% față de aceeași perioadă din 2024. Dintre aceștia, 85,7% au fost români, iar 14,3% străini.

Cifrele arată că Alba rămâne o destinație mai degrabă internă, pentru publicul local și național, în timp ce atragerea unui număr mai mare de vizitatori din afara granițelor rămâne un punct sensibil. Tot mai mulți turiști aleg cazare în Alba Iulia la hotel cu piscină, atrași de istoria orașului și de ofertele variate ale hotelurilor și pensiunilor

Gradul de ocupare a locurilor de cazare a fost de 20%, adică semnificativ mai mic decât media regională (25,9%) și mult sub media națională (30,1%).

Dacă privim însă la nivel regional, imaginea se schimbă radical: în Regiunea Centru formată din județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu, au fost înregistrate în iunie 270.124 sosiri, ceea ce reprezintă 20,8% din totalul național.

Motorul principal rămâne Brașovul, care cu 105.555 turiști adună 39,1% din vizitatorii regiunii.

Sibiul se menține și el pe val, cu aproape 60.000 de turiști, iar Mureșul a depășit 46.000 de vizitatori. La polul opus se află Covasna, cu doar 13.391 turiști, dar cu o particularitate notabilă: durata medie a șederii a fost de 4,24 zile, cea mai mare din regiune și de peste două ori mai mare decât în Alba.

Această diferență arată că în timp ce unele județe atrag prin flux mare de turiști de scurtă durată, altele se bazează pe vizite mai lungi, care aduc beneficii economice mai consistente.

În privința tipurilor de cazare, Regiunea Centru arată o imagine echilibrată, dar cu predominanța hotelurilor, care însumează 56,3% din totalul sosirilor. Urmează apartamentele și camerele de închiriat (12,1%), pensiunile agroturistice (11,9%) și pensiunile turistice (10,9%).

În total, au fost înregistrate 512.499 înnoptări în iunie, adică 18% din totalul național. Aici hotelurile conduc detașat, cu 55,8% din înnoptări, urmate de pensiunile agroturistice (12,2%) și apartamente/camere de închiriat (12,1%).

În ceea ce privește durata medie a sejurului, la nivel regional aceasta este de 1,90 zile, deci mai lungă decât în Alba, dar încă sub potențialul pe care destinațiile montane și culturale l-ar putea oferi.

Indicele de utilizare netă a locurilor de cazare confirmă și el discrepanțele din regiune: media pe Centru a fost de 25,9% în iunie, dar cu variații spectaculoase între județe.

Covasna a înregistrat un impresionant 41,7%, urmată de Mureș cu 33% și Sibiu cu 28,5%. Brașovul a avut 23%, Harghita 20,9%, iar Alba a rămas la coada clasamentului cu doar 20%.

Prin urmare, județul Alba se află la un nivel intermediar: atrage constant turiști, însă în principal pentru șederi scurte și cu un grad de ocupare modest.

Regiunea Centru, privită în ansamblu, are un turism diversificat, cu Brașovul ca principal magnet, Sibiul și Mureșul în creștere, iar Covasna ca exemplu de eficiență prin sejururi mai lungi.

Pentru Alba, provocarea rămâne să găsească modalități de a-i convinge pe turiști să rămână mai mult și să revină mai des.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ocna Mureș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Din Județ

Ce nume se sărbătoresc de SFANTUL GHEORGHE 2025 | ocnamuresinfo.ro

Publicat

în

Nume sărbătorite de Sfântul Gheorghe 2025 • Nume derivate de la Gheorghe | ocnamuresinfo.ro

Peste 900.000 de romani își serbează onomastica, în 23 aprilie, cu ocazia Sfântului Gheorghe. Sfântul Mare Mucenic s-a născut în Capadocia într-o familie creștina și a trăit in timpul domniei împăratului Diocletian.

Nume care se sărbătoresc de Sfântul Gheorghe

 Din cei peste 900.000 de romani care poarta numele Sfantului Mare Mucenic Gheorghe peste 700.000 sunt bărbați si peste 180.000 femei.

Din totalul romancelor, peste 130.00 poarta numele de Georgeta, alte peste 33.000 – Gheorghita sau Ghiorghita si peste 14.000 – Geta, in timp ce peste 500 femei poarta numele de Ghita.

 La barbati, numele Gheorghe, Ghiorghe se regaseste in peste 550.000 dintre cazuri, George – peste 140.000, Gheorghita, Ghiorghita – peste 24.00, iar peste 4.800 de romani poarta numele Ghita.

Citeşte şi: MESAJE de Sfântul Gheorghe

Legenda Sfantului Gheorghe

S-a inrolat in armata romana si, parcurgand ierarhia militara, Sf. Gheorghe s-a facut remarcat prin faptele de arme. In ciuda decretului impotriva crestinilor, emis de Diocletian in 303, Sf. Gheorghe a ales sa-si marturiseasca public credinta crestina. Din ordin imperial, sfantul a fost intemnitat si supus torturii pentru a-si renega credinta. Loviri cu sulita, lespezile de piatra asezate pe piept, trasul pe roata, groapa cu var, incaltamintea cu cuie, bautura otravita, bataia cu vana de bou si toate celelalte torturi nu au reusit sa-l faca sa renunte la credinta sa.

Martorii suferintelor Sfantului Gheorghe, uimiti de puterea sa de a rezista la durere, au renuntat la credinta in zeitati pagane, imbratisand crestinismul. O dovada a sfinteniei sale o reprezinta o minune savarsita de Sf. Gheorghe in timpul intemnitarii sale. Atingand trupul unui detinut mort din celula sa, acesta a inviat, convingand-o astfel chiar pe imparateasa Alexandra, sotia lui Diocletian, sa se crestineze. Intrucat Sf. Gheorghe a respins oferta imparatului de a-i acorda inalte onoruri in schimbul renuntarii la crestinism, Diocletian a ordonat omorarea prin decapitare a Sf. Gheorghe si a sotiei sale.

In constiinta populara romaneasca, Sf. Gheorghe este unul dintre cei mai prezenti sfinti, numeroase biserici purtand hramul sau. Exista numeroase orase in Romania care poarta numele Sfantului Gheorghe si chiar unul dintre cele trei brate ale Dunarii este denumit astfel. Imaginea Sf. Gheorghe ucigand balaurul este prezenta si pe steagul Moldovei medievale trimis de Stefan cel Mare la Manastirea Zografu de la Muntele Athos.

Sfântul Mare Mucenic Gheorghe este unul dintre cei mai preţuiţi sfinţi. De neam bun, a îmbrăţişat de tânăr carierea armelor, distingându-se repede prin curajul şi abilităţile sale. În timpul prigoanei creştinilor, Sfântul şi-a mărturisit şi el cu tărie credinţa şi, după ameninţări şi torturi, a fost executat din porunca aceluiaşi împărat pe care îl servise în lupte şi războaie.

Sfântul Gheorghe nume derivate

Gheorghe – din greacă: agricultor, lucrător al pământului, acest nume deosebit, atât de răspândit la noi, la români, ne arată că omul trebuie să fie, înainte de toate, harnic şi gospodar. – „Lucrul face sănătate, trândăvia tot păcate.” – Proverb românesc.

Derivate: George, Georgeta, Georgiana, Geta, Gina, Gelu, Geo, Gică, Gherghina, Ioiga, Iordache ş.a.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ocna Mureș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Din Județ

Când pică Paștele ortodox și cel catolic în 2026, dar și în următorii ani | ocnamuresinfo.ro

Publicat

în

Calendar creștin: Când cade Pastele ortodox 2026 și Paștele catolic 2026.  • Paștele 2026 | ocnamuresinfo.ro

Paştele este o sărbătoare a cărei dată este variabilă şi în jurul căreia sunt fixate alte sărbători, precum Rusaliile. Regula după care se calculează ziua exactă a fost stabilită la Sinodul Ecumenic de la Niceea, în 325 e.n. Astfel, Paştele Ortodox este sărbătorit, în fiecare an, în duminica imediat următoare lunii pline de după echinocţiul de primăvară. Dacă această duminică se suprapune Paştelor iudeilor (14 Nisan – a şaptea lună a anului ecleziastic şi prima lună a anului civil în calendarul ebraic), sărbătoarea va fi mutată în duminica următoare.

Sărbătoarea Paştelui este momentul în care prăznuim “omorârea morţii, sfărâmarea iadului şi începătura altei vieţi veşnice şi săltând îl lăudam pe Mântuitorul, pe cel unul binecuvântat şi preamărit, Dumnezeul părinţilor noştri”. Ca acest lucru să se întâmple cu adevărat şi în noi este nevoie ca sa zicem “fraţilor şi celor ce ne urăsc pe noi şi să iertăm toate pentru Înviere şi aşa să strigam: Hristos a înviat din morţi cu moartea pe moarte călcând şi celor din morminte viaţă dăruindu-le”

Când pică Paștele ortodox și Paștele catolic în următorii ani: 2026, 2027, 2028, 2029, 2030

CÂND SE VA SĂRBĂTORII PASTELE 2026 și în următorii ani:

Când pică Paştele Ortodox în anii  2020-2030

Paștele Ortodox 2020 – 19 aprilie
Paștele Ortodox 2021 – 2 mai
Paștele Ortodox 2022 – 24 aprilie
Paștele Ortodox 2023 – 16 aprilie
Paștele Ortodox 2024 – 5 mai
Paștele Ortodox 2025 – 20 aprilie
Paștele Ortodox 2026 – 12 aprilie
Paștele Ortodox 2027 – 2 mai
Paștele Ortodox 2028 – 16 aprilie
Paștele Ortodox 2029 – 8 aprilie
Paștele Ortodox 2030 – 28 aprilie

Citește și: Mesaje de Paște fericit. SMS-uri urări şi felicitări de Sfintele Pasti pe care le poţi trimite prietenilor

Când cade Paştele Catolic între anii 2020-2030

Paștele Catolic 2020 – 12 aprilie
Paștele Catolic 2021 – 4 aprilie
Paștele Catolic 2022 – 17 aprilie
Paștele Catolic 2023 – 9 aprilie
Paștele Catolic 2024 – 31 martie
Paștele Catolic 2025 – 20 aprilie
Paștele Catolic 2026 – 5 aprilie
Paștele Catolic 2027 – 28 martie
Paștele Catolic 2028 – 16 aprilie
Paștele Catolic 2029 – 1 aprilie
Paștele Catolic 2030 – 21 aprilie

Sărbătoarea Paştelui este momentul în care prăznuim “omorârea morţii, sfărâmarea iadului şi începătura altei vieţi veşnice şi săltând îl lăudam pe Mântuitorul, pe cel unul binecuvântat şi preamărit, Dumnezeul părinţilor noştri”. Ca acest lucru să se întâmple cu adevărat şi în noi este nevoie ca sa zicem “fraţilor şi celor ce ne urăsc pe noi şi să iertăm toate pentru Înviere şi aşa să strigam: Hristos a înviat din morţi cu moartea pe moarte călcând şi celor din morminte viaţă dăruindu-le”

POSTUL PAŞTELUI, adică postul dinaintea Învierii Domnului, este cel mai lung şi mai aspru dintre cele patru posturi de durată ale Bisericii Ortodoxe. De aceea, în popor, este numit, în general, Postul Mare şi aduce aminte de postul de 40 de zile ţinut de Mântuitor înainte de începerea activităţii sale mesianice.

Citește și: Mesaje de Paste. SMS-uri, urări şi felicitări pe care le poţi trimite celor dragi de Sfintele Pasti

În general, preoţii şi scriitorii bisericeşti privesc acest post ca pe o instituţie de origine apostolică. În primele trei secole, durata şi felul postirii nu erau însă uniforme peste tot. Astfel, după mai multe mărturii, unii posteau numai o zi, în Vinerea Patimilor, alţii două zile, adică în vinerea şi sâmbăta de dinainte de Paşti, alţii trei, o săptămână sau chiar până la şase săptămâni. La Ierusalim, în secolul IV, se postea opt săptămâni înainte de Paşti, pe când în Apus, în aceeaşi vreme, postul dura doar 40 de zile.

De la sfârşitul secolului al III-lea, postul cel mare a fost împărţit în două perioade distincte, cu denumiri diferite: Postul Păresimilor (Patruzecimii), sau postul prepascal, care ţinea până la Duminica Floriilor şi avea o durată variabilă, şi Postul Paştilor (postul pascal), care ţinea o săptămână, din Duminica Floriilor până la cea a Învierii şi era foarte aspru. Abia în secolul al IV-lea, după uniformizarea datei Paştilor, hotărâtă la Sinodul I Ecumenic, Biserica de Răsărit (Constantinopol) a adoptat definitiv vechea practică, de origine antiohiană, a postului de şapte săptămâni, durată pe care o are şi astăzi, cu toate că deosebirile dintre bisericile locale asupra duratei şi modului postirii au persistat după acel moment.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ocna Mureș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea Ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

Articole Similare

ocnamuresinfo, stiri ocnamures, informatii ocnamures